"TANDEM"
Əgər müştəriləriniz:
Sizə zəng edir, lakin düşə bilmirlərsə
Keyfiyyətsiz xidmətdən şikayət edirlərsə
Sizin xidmətlərdən daha istifadə etmirlərsə
Əgər Siz:
Yeni müştəriləri cəlb etməyin, köhnələri isə saxlamağın yollarını bilmirsinizsə
Əlaqə mərkəzinin statistik göstəricilərindən xəbərsizsinizsə
Əməkdaşları həvəsləndirmək və kadrların əks-axınının qarşısını almaq istəyirsinizsə
Müştəri ilə əks əlaqə qurmaq haqda düşünürsünüzsə
Əgər işçiləriniz:
Keyfiyyətli xidmət göstərməyi bacarmırsa
Satışda səriştəsizdirlərsə
Stress şəraitində işləyə bilmirlərsə.
Münaqişələri həll edə bilmir və çətin müştərilərlə yola getmirlərsə.
Deməli şirkətinizdə Keyfiyyətli Müştəri Xidmtətini yaratmağın tam zamanıdır!
Tandem – Müştəri Xidmtətinin qurulması və inkişafı sahəsində, Azərbaycanda dolğun və geniş spektrli xidmət göstərən ilk və yeganə şirkətdir!
Biz aşağıdakıların necə təşkil olunacağını bilirik:
Çağrı mərkəzi
Şirkətin müştəriləri üçün vahid məlumat mərkəzinin yaradılması.
Daxil olan zənglərin, yüksək keyfiyyət və optimal müddətdə, operatorlar tərəfindən cavablandırılması.
Telefonla satış və tele-marketinq
Yeni müştərilərin axtarılması.
Daimi müştərilərin yeni aksiya, xidmət və endirimlər haqda məlumatlandırılması.
Marketinq araşdırmaları (istehlakçı profilinin müəyyənləşdirilməsi üçün telefon sorğuları, rəqabət mühitinin öyrənilməsi, reklamın təsirliyinin ölçülməsi, müştəri loyallığı və razılığının qiymətləndirilməsi).
Online Müştəri Xidmətləri
Video.
Çat.
Sosial şəbəkələrdə əlaqələr.
Bütün bunlar Sizə nə qazandıracaq?
Müştəri bazasının çoxaldılması, yeni müştərilərin sayının artırılması.
Şikayətlərin ən çox olduğu sahələrdə, şikayətlərin sayının azaldılması.
Çoxsaylı şikayətlərin həll edilməsi.
Kadrların əks-axını qarşısının alınması.
Personal işinin,proses və servislərin avtomatlaşdırılması.
Personalın iş keyfiyyətinə nəzarətin təmin olunması.
Xidmət keyfiyyətinin artırılması ilə müştərilərin loyallığının qazanılması.
Şirkətin 24/7 müştərinin xidmətində olması.
Daxil olan zənglərin işlənilmə keyfiyyətinin artırılması.
Hər bir müştəri üzrə qarşılıqlı münasibət tarixçəsinin qorunub saxlanılması.
Birmənalı olmayan vəziyyətlərdən çıxış yolunun tapılması, danışıqların yazılması.
Spesifik hadisələrə nəzarət: buraxılmış zənglər, cavabın uzun müddət gözlədilməsi, müraciət sıxlığı, uzanan zənglər və s.
Sadə inzibatçılıq (sənədlər və keyfiyyətli texniki dəstək).
Yalnız müsbət cavablara kökləyən mexanizmlərin qurulması.
Aktual məlumatların axtarılması müddətinin azaldılması.
Rəqiblərin fonunda seçilmək.
Beləliklə, Siz müştəri xidmətlərində biznes-prosesləri rasional qaydada təşkil etmək, ya da yaxşılaşdırmaq istəyirsinizsə, əminliklə bizə müraciət edin!
Keyfiyyətli Müştəri Xidmtətini bizimlə TANDEM-də qurun!
Bu səhifənin daimi ünvanı
|
Bu səhifəyə keçid kodu
|